PODUZETNA

TELE2 kampanja - GREGOR LAUNCH - pobjednik CROATIA EFFIE-a 2013

Tele2 kampanja „Gregor launch dobitnik je Grand Prix Effie nagrade 2013 kao i zlatne Effie nagrade na Danima komunikacija održanima od 16. – 19. svibnja u hotelu Lone u Rovinju. Vrijednost nagrade dodatno dobiva na težini kada se zna da je izborena  u konkurenciji 42 rada prijavljena od strane 31 oglašivača i 48 marketinčkih agencija.

Povodom osvajanja ovih vrijednih nagrada koje se dodjeljuju za najučinkovitije marketinške kampanje, zamolili smo Maju Čulig, v.d. voditeljicu odjela marketinških komunikacija Tele2 Hrvatska da nam odgovori na par pitanja vezanih uz marketinške strategije, ali i općenito uz poslovanje tvrtke Tele2 u Hrvatskoj.

Na nedavno održanim Danima komunikacija na pozornicu kongresnog centra rovinjskog hotela Lone, Tele 2 tim uspinjao se u više navrata. Navedite nam koje ste sve nagrade osvojili za svoje marketinške kampanje te koji su timovi marketinških stručnjaka zaslužni za vaš trijumf?

 

Ove godine dobitnici smo najprestižnije nagrade - Grand Prix Effie Croatia 2013 i zlatnog Effie-a  za kampanju „Gregor launch“ te srebrnog Effie-a za Revoluciju.

Zlato i srebro u kategoriji telekomunikacija  već smo ranije osvojili s kampanjom Smiley i Jaaavi se!, no ovo je naš prvi Grand Prix i na to smo jako ponosni.  Naravno, iza ovoga uspjeha stoji Tele2 tim odjela marketinških komunikacija u suradnji s vrhunskim profesionalcima u našim agencijama Bruketi i Žiniću, Organizaciji, Mediapolisu, Abrakadabri, Greylingu, Inventi.

Uvođenje lika ovce na tržište telekomunikacija bio je izuzetno hrabar potez koji se pokazao ne samo učinkovitim nego i širokoj javnosti – simpatičnim. Tko je osmislio lik Gregora? Je li on uvozna ili domaća ovca?

 

Lik crne ovce Gregora originalno je nastao u Švedskoj. Kada smo uvodili novu kreativnu platformu,  jedna od ideja je bila preuzeti postojeći koncept crne ovce. No, da bismo mogli uvesti takvu jednu platformu, bilo je potrebno naći odgovarajuću prilagodbu za hrvatsko tržište. Zahvaljujući našoj kreativnoj agenciji Bruketa i Žinić, crna ovca je dobila hrvatski karakter u obliku našeg Gregora, upotpunjen sloganom „I ovce i novce“, koji na najbolji način opisuje ono što Tele2 nudi na tržištu,  a to je najveću vrijednost za novac.

Mi u Tele2 Hrvatska smo vrlo ponosni na naš hrvatski identitet stoga nam je jako važno da i marketinšku komunikaciju prilagodimo hrvatskom tržištu, emocijama i karakteru ljudi koji tu žive, njihovom ponašanju i navikama.

Ove ste godine na velika vrata kroz također hrabru i drugačiju kampanju na tržište uveli i malog Gregorovog sina – Janka, koji je zaštitni znak vaše prepaid usluge. Kakva je njegova popularnost tj. koliko ste zadovoljni rezultatima te kampanje?

 

Ove godine smo napravili veliku kampanju za novi portfolio ponude na bonove i odabrali smo Janka kao predstavnika te nove generacije ponude za bonaše. Za sada je odlično primljen i gotov nitko nije ostao imun kada je Gregor postao tata.

Osim u Hrvatskoj Tele 2 je prisutan i u mnogim drugim europskim zemljama. Postoji li obaveza koordinacije među vama i kolegama iz drugih zemalja vezano za marketinške kampanje? Krećete li u kampanje istovremeno s drugim zemljama, ili baš obrnuto, s obzirom de je Tele2 došao u Hrvatsku kasnije nego u mnoge druge zemlje, vi imate potpunu slobodu određivanja u koje vrijeme ćete lansirati neku kampanju i uvesti neku ponudu koja u nekoj drugoj zemlji u sličnom ili istom obliku već postoji?

 

Tele2 Hrvatska samostalno priprema i odlučuje kada i kako će krenuti u marketinšku kampanju. Za učinkovitu marketinšku komunikaciju važna je kreativnost, inovativnost ideje, hrabrost ljudi koji odlučuju o kampanji i vrhunski profesionalci koji će tu ideju izvršiti. Srećom, za ove osvojene nagrade za Gregora i Revoluciju, imali smo sve od navedenog. Odlične ideje smo odmah prepoznali, no trebalo je te ideje i predstaviti Upravi kompanije i dobiti njihovu podršku za implementaciju. Zamislite kako je kada ideju o odbjegloj ovci prezentirate Upravi kompanije? Da ne govorim kampanju u kojoj ćete mrziti mobilne operatere i potpisivati peticiju za rušenje cijena? Moram priznati da je to bilo vrlo zabavno iskustvo, ali kako smo po mnogočemu drugačiji, tako smo drugačiji i prema načinu na koji donosimo odluke. Ako u nešto vjerujemo, kao što je bio slučaj s ovim kampanjama, onda to i napravimo. Koliko god se to činilo „ludo“.

Tele 2 ima i veliki broj pretplatnika. Postoje li analize koje vam otkrivaju među kojom ste dobnom skupinom korisnika najpopularniji? I ako nije poslovna tajna, moramo vas pitati, koji je udio žena među vašim pretplatnicima, tj. je li Gregor popularniji među ženskim ili muškim dijelom populacije?

 

Tele2 i Gregor oduvijek su bili popularni među mlađom populacijom, podjednako među muškarcima i ženama. Ipak s malim Jankom zasigurno smo više dirnuli ženska srca.

 

Tele2 je jedna od vodećih telekomunikacijskih tvrtki u Europi. Misija im je  pružanje cjenovno najpovoljnijih telekomunikacijskih usluga jednostavnih za korištenje. Imaju 15 milijuna korisnika u 10 zemalja. Tele2 nudi proizvode i usluge u fiksnoj i mobilnoj telefoniji, pristup Internetu, kabelsku televiziju, usluge podatkovnih mreža te zabavne sadržaje. Tele2 je osnovao Jan Stenbeck 1993. godine, a dionice tvrtke uvrštene su na Burzu u Stockholmu 1996. godine. Više na www.tele2.com

 



KOLUMNA

Muke po teretani

Natukla sam popriličan broj godina i ono što sam dosada naučila jest da se bolje roditi bez one stvari nego bez sreće, pardon ljepote. Ljepota je u tolikoj si...

NEWSLETTER

Želiš biti u toku?

Prijavi se na newsletter:

ANKETA ZA VAS

Koje vam je najdraže godišnje doba?

GALERIJA

KUTAK ZA VAS

Prijavi se i pošalji nam članak!
Kategorija:

Naslov:
Text: Prijava Registracija